torsdag 7. juli 2011

Tjømelife part 3

Igår var nok den varmeste dagen vi har hatt her disse to ukene. Utrolig deilig og varmt. Tilbringte hele dagen ute på Verdens ende. Kjempedeilig!!! Vi pakket bag'en full, både lunch middag var med oss. Vi badet masse, fisket masse krabber og bare kosa oss. Uno og yatzy var også med. Ingen tid til å kjede seg her :P
Her er noen bilder fra den flotte dagen vår igår:

Krabbefiske på høyt nivå

Kongen på steinen :D

Når ingen tar bilde av oss, så gjør vi det selv, he he

Litt tull og tøys er bare morro :D

Uten mat og drikke, duger helten ikke ;o))

Etter vi kom tilbake til vogna, hadde dusjet og stelt oss, ble litt tid til tull igjen, he he :P

Og litt til, he he....


Det var en flott dag, som vi aldri vil glemme <3

Idag er det overskyet, men vi skal klare å kose oss for det vi :D Er meldt litt bedre vær utover dagen. Siden dette er siste kvelden i ferien vår sammen for denne gang, spurte jeg Tobias hva han ville ha til middag. Litt kosemat. Og hva vil han ha??? Jo FISK!!! MAKRELL!!!he he...gutten sin det. Så makrellen vi fisket i helgen er tatt opp til tining, og tilbehøret er allerede kjøpt inn. Gleder oss. Tenkte kanskje vi tar en tur på brygga i kveld å spiser dessert der. Koselig det også. Litt mer folk, levende musikk og litt stas å sitte der å spise. Kose seg siste kvelden :D

I morgen ettermiddag reiser min kjære og jeg nedover for vår ferie sammen. Gleder meg masse. Det er ikke mye tid vi har alene sammen, så må nyte hver eneste mulighet. Må selvfølgelig nevne været, er jo ikke snakk om annet for tiden, men jeg HÅÅÅPER været fortsetter slik det har vært, slik at vi kan få noen fine late dager på stranden sammen og til sjøs. Jeg elsker å fiske og kunne tenkt meg en skikkelig fisketur igjen. Finnes ikke mer morro enn det altså, spesielt om man får fisk!!! Og fisk er jo såååå godt!! Jeg kunne levd på sjømat jeg!! Kanskje jeg har vært krabbe i mitt tidligere liv??? he he

Ha en super torsdag!!
Sommerhilsen fra Tonje Madeleine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar