tirsdag 5. juli 2011

St. Hans aften til sjøs ;o))

Hei hei!!! Jeg har en blogg på blogg.no, men den funker dårlig. Det har den gjort lenge i grunn. Jeg får ikke lagt til bilder, og hva er vel en blogg uten bilder??? NADA!!! Så derfor opprettet jeg en ny her inne, for å prøve litt :D Får håpe denne vil funke bedre...

Jeg er på ferie sammen med sønnen min. Vi er i campingvogna til min kjære på Tjøme. Her stortrives vi, koser oss hver eneste dag. Sol eller ei!!!
Vi reiste nedover på St.Hans aften, da var vi alle fire. Min kjære, hans sønn Lars, Tobias og jeg. Vi tok båten ut til Tønsberg for å kjøre den kortesjen som går. Jeg har aldri vært med på dette før, så var veldig spent. Det var kjempefint vær og det var utrolig mange båter til sjøs!!! Vi kjørte i følge, flere hundre båter kjørte ut av Tønsberg, det var en kjempeopplevelse!!!




Liten gutt som følger med!

Langs med bryggene stod det masse folk å fulgte med alle båtene som kjørte forbi!

Da vi kom tilbake til vogna, ville gutta ta seg et bad. Jeg syns kanskje det virket LITT kaldt, så jeg valgt å stå på land å heller ta bilder, he he....

Lars i baklengssalto mot vannet :D

Vi hadde en strålende aften. Alle var fornøyde!!

Flere blogginnlegg om ferien kommer! Vi blogges!

Tonje Madeleine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar